6 Weidera


膯wiczenia fizyczne, 膰wiczenia na brzuch - Najwi臋ksza baza 膰wicze艅
INDYWIDUALNA DIETA INDYWIDUALNY TRENING ATLAS ĆWICZEŃ FILMY ARTYKUŁY FORUM SKLEP KONTAKT



Reklamy

Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Zaloguj si臋...
Nazwa/nick:

Has艂o:

remember me

Zapomnia艂em has艂a

Zarejestruj si臋!

Reklama

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Polecam

Polecam strony

http://testosterone.pl
Reklamy


Kordyceps (Cordyceps sinensis)

Nades艂any przez Hades dnia 18.01.2006, 21:30:00 (7756 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
Naukowcy uwa偶aj膮, 偶e preparat ten wywiera korzystny wp艂yw na drogi oddechowe, dzi臋ki czemu wi臋cej tlenu dostaje si臋 do kom贸rek ustrojowych, podwy偶szaj膮c zdolno艣膰 do wytwarzania wi臋kszej ilo艣ci energii w kom贸rkach.




W Chinach kordyceps stosowany by艂 od wiek贸w przez starsze osoby w celu odzyskania si艂y i energii 偶yciowej. Stwierdzono w badaniach, 偶e wp艂ywa na wzrost dymutazy ponadtlenkowej, kt贸ra jest bardzo silnym antyoksydantem. Kordyceps, zwany grzybem g膮sienicy chi膮skiej, w medycynie chi膮skiej jest skutecznym lekiem w leczeniu zapalenia oskrzeli i dychawicy, a tak偶e w usuwaniu stan贸w chronicznego zm臋czenia. Przyczynia si臋 on do znacz膮cej poprawy wynik贸w sportowych, co jest udokumentowane wieloma badaniami naukowymi. Naukowcy uwa偶aj膮, 偶e preparat ten wywiera korzystny wp艂yw na drogi oddechowe, dzi臋ki czemu wi臋cej tlenu dostaje si臋 do kom贸rek ustrojowych, podwy偶szaj膮c zdolno艣膰 do wytwarzania wi臋kszej ilo艣ci energii w kom贸rkach. Zwi臋ksza to zdolno艣膰 do wi臋kszego i intensywniejszego wysi艂ku fizycznego. Kordyceps jest bardzo popularnym suplementem dla sportowc贸w i kulturyst贸w, kt贸rzy poprzez intensywniejszy trening mog膮 stymulowa膰 wzrost si艂y i masy mi臋艣niowej.
Ocena: 5.00 (2 g艂os贸w) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -

 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
4 + 4 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Cwiczenia.com.pl 2009-2014 膯wiczenia fizyczne, na mi臋艣nie brzucha, rozci膮gaj膮ce, odchudzaj膮ce, Pilates, fitness. Diety na mas臋, rze藕b臋, trening si艂owy.