user pass
Cwiczenia.com.pl - Ćwiczenia Mięśnie Kulturystyka Fitness Dieta
STRONA GŁÓWNA ATLAS ĆWICZEŃ FILMY GALERIE ARTYKUŁY FORUM REKLAMA SKLEP KONTAKT




Reklamy

Odżywki
Aerobiczna 6 Weidera
Odchudzanie tabletki
Sklep sportowy
Sprzęt do siłowni
ksylitol
odżywki
manto
sklep z odżywkami
kulturystyka

Wybierz Ćwiczenia


Ćwiczenia Na Płaski Brzuch


Ćwiczenia Dla Kobiet


Ćwiczenia Dla Każdego


Ćwiczenia Odchudzające


Ćwiczenia Rozciągające


Ćwiczenia Na Kręgosłup


Ćwiczenia Pilates


Ćwiczenia Kulturystyczne


Ćwiczenia Fitness


Ćwiczenia z Piłką


Ćwiczenia Na Pośladki


Ćwiczenia Tai Chi


Ćwiczenia Dla Seniorów


Ćwiczenia Dla Kobiet w Ciąży


Ćwiczenia Dla Otyłych


Ćwiczenia Wzmacniające


Ćwiczenia Na Szpagat


Ćwiczenia Relaksacyjne


Reklamy

Ćwiczenia odchudzające : Ćwiczenia odchudzające na siłowni
Napisał Cwiczenia dn. 2009-09-12 13:36:07 (24115 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia odchudzające

Zawsze zaczynaj gimnastykę od krótkiej rozgrzewki (np. wymachy rąk i nóg, skłony). Wykonaj jedną serię (12 powtórzeń) ćwiczenia A, potem zaś jedną serię Ćwiczenia B. Taką sekwencje, powtórz 4 razy. Na koniec zrób krótki stretching tych partii dała, które trenowałaś danego dnia. Trening dla kobiet.

Poniedziałek
A - Klatka piersiowa
Weź ciężarki. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach. Wyciągnij ramiona na podłodze - prostopadle do tułowia. Ugnij ręce w łokciach tak, by utworzyły kąt prosty. Zrób wydech i jednocześnie wyprostuj ręce. Wytrzymaj chwilę. Wróć do pozycji wyjściowej, wdychając powietrze.
B -Plecy
Usiądź na krześle, trzymając ciężarki. Możesz położyć na kolanach poduszkę. Pochyl się lekko w przód i swobodnie opuść ręce; plecy proste. Robiąc wdech, unieś takcie do poziomu barków. Wytrzymaj chwilę. Powoli opuść ręce do pozycji wyjściowej, jednocześnie wydychając powietrze.

Wtorek
A -Ramiona
Weź ciężarki. Start prosto, rozstaw stopy na szerokość ramion, napnij mięśnie brzucha. Ręce opuść swobodnie wzdłuż boków. Zrób wydech i unieś wyprostowane ręce do poziomu barków (dłonie skierowane grzbietami w górę). Wytrzymaj chwilę. Wykonaj wdech i opuść ręce.
B -Brzuch
Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach. Zaciśnij prawą dłoń w pięść i umieść ją pomiędzy podbródkiem a obojczykiem. Lewą ręką chwyć prawy nadgarstek. Dzięki temu nie będziesz napinać szyi. Zrób wydech l pomału unieś górną część tułowia. Wytrzymaj chwilę. Zrób wdech, wracając powoli do pozycji wyjściowej.

Środa

A - Tricepsy (tył ramion)
Weź ciężarki. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, a ręce w łokciach, umieść ciężarki po bokach głowy. Wykonaj wydech i wyprostuj ramiona, ale nie usztywniaj łokci. Wytrzymaj chwilę, a następnie wróć do pozycji wyjściowej, robiąc wdech.
B - Bicepsy (Przód ramion)
Weź ciężarki. Start prosto, stopy rozstaw na szerokość ramion. Ugnij ręce tak, by przedramiona były równolegle do podłogi (łokcie blisko tułowia). Robiąc wydech, przygarnij ciężarki do ramion. Wytrzymaj chwilę l wróć do pozycji wyjściowej, wdychając powietrze.
Dobierz ciężarki
Jeżeli bez wysiłku wykonujesz 12 powtórzeń każdego ćwiczenia, to znaczy, że hańbę są za lekkie. Z kolei, Jeśli męczysz się już po 6-8 ruchach, obciążenie Jest za duże. Na początek powinny wystarczyć małe ciężarki, o wadze l kg każdy. W miarę jak mięśnie będą nabierać siły, możesz używać coraz większych obciążeń.
Jeśli jeszcze nie masz hantli, wybierz takie, które są powleczone miękką pianką - nie wyślizgują się z rąk.

Czwartek
A - Tylna strona ud
Połóż się na .plecach, stopy oprzyj na siedzeniu krzesła. Ręce wyciągnij wzdłuż dala. Wydychając powietrze, napnij uda l pośladki, unieś biodra. Nie wyginaj grzbietu. Wytrzymaj chwilę. Zrób wdech l wróć do pozycji wyjściowej.
B - Przednia strona ud
Stań w szerokim rozkroku, plecy proste, mięśnie brzucha napięte. Wraz z wydechem zrób przysiad l wypchnij pośladki do tyłu. Jakbyś siadała na krześle. Kolana nie powinny wystawać poza linię palców stóp. Wytrzymaj chwilę i wdychając powietrze, wróć do pozycji wyjściowej.

Piątek
A-Łydki
Weź ciężarki. Start proste, rozstaw stopy na szerokość ramion. Opuść ręce luźno wzdłuż boków. Klatka piersiowa powinna być wypchnięta do przodu, łopatki ściągnięte, a mięśnie brzucha napięte. Nie wyginaj lędźwiowe] części kręgosłupa. Zrób wydech, pomału unosząc pięty l stając na palcach. Wytrzymaj chwilę i wraz z wdechem powoli wróć do pozycji wyjściowej.
B - Pośladki
Wykonaj klęk podparty. Ręce i uda powinny tworzyć kąty proste z tułowiem. Unoś ugiętą prawą nogę, aż udo będzie równoległe do podłogi. Robiąc wydech, wypchnij nogę jeszcze wyżej.
Wytrzymaj chwilę. Nabierając powietrza, powoli opuszczaj udo do pozycji poziomej. Zrób całą serię prawą, a następnie lewą nogą.

Sobota
A - Wewnętrzna strona ud
Połóż się na lewym boku, wsuń ugiętą rękę pod głowę. Zegnij prawą nogę w kolanie, ustaw stopę za lewym kolanem. Wydychaj powietrze, jednocześnie unosząc lewą nogę tak wysoko, jak możesz. Wytrzymaj chwilę i robiąc wdech, wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj całą serię lewą, a następnie prawą nogą.
B - Zewnętrzna strona ud
Wykonaj klęk podparty. Ręce i uda powinny tworzyć kąty proste z tułowiem. Robiąc wydech, unieś ugiętą prawą nogę w bok. Wytrzymaj chwilę, po czym wydychając powietrze, powoli opuść prawą nogę do pozycji wyjściowej. Wykonaj jedną serię prawą, a następnie lewą nogą.

Ocena: 2.00 (3 głosów) - Oceń tę wiadomość -

Polecamy sklepy z suplementami diety, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy lub nabrać masy mięśniowej:



Inne artykuły
2014-01-14 13:35:16 - W zdrowym ciele zdrowy duch: odżywki białkowe
2013-11-18 13:29:15 - Wybór odpowiedniej odżywki dla sportowców
2013-06-26 00:37:55 - W rytmie Zumby!
2013-06-18 20:50:03 - Wiszący triceps - jak się go pozbyć?
2013-04-17 13:02:15 - Reumatoidalne zapalenie stawów
2013-02-21 00:06:48 - Rozstępy - problem do pokonania
2013-02-21 00:03:54 - Zdrowie pod stałą ochroną
2013-01-10 01:10:59 - Odżywki i ćwiczenia
2012-12-11 00:28:19 - Zadbaj o kondycję również zimą
2012-12-11 00:25:55 - Jak często biegać?
2012-11-27 14:20:00 - Poker - podstawowe zasady
2012-11-27 14:16:25 - Uprawiamy sport w domu
2012-11-17 20:48:21 - Profesjonalna dieta lub plan treningowy
2012-06-15 00:11:14 - 6 Weidera Na Odchudzanie
2012-04-03 13:21:20 - Czy jedzenie w nocy tuczy?




Ćwiczenia: Ćwiczenia odchudzające | Ćwiczenia na brzuch | Ćwiczenia rozciągające | Ćwiczenia na kręgosłup | Ćwiczenia Pilates | Ćwiczenia Fitness
Kulturystyka Forum kulturystyczne Kulturystyka