user pass
Cwiczenia.com.pl - Ćwiczenia Mięśnie Kulturystyka Fitness Dieta
STRONA GŁÓWNA ATLAS ĆWICZEŃ FILMY GALERIE ARTYKUŁY FORUM REKLAMA SKLEP KONTAKT




Reklamy

Odżywki
Aerobiczna 6 Weidera
Odchudzanie tabletki
Sklep sportowy
Sprzęt do siłowni
ksylitol
odżywki
manto
sklep z odżywkami
kulturystyka

Wybierz Ćwiczenia


Ćwiczenia Na Płaski Brzuch


Ćwiczenia Dla Kobiet


Ćwiczenia Dla Każdego


Ćwiczenia Odchudzające


Ćwiczenia Rozciągające


Ćwiczenia Na Kręgosłup


Ćwiczenia Pilates


Ćwiczenia Kulturystyczne


Ćwiczenia Fitness


Ćwiczenia z Piłką


Ćwiczenia Na Pośladki


Ćwiczenia Tai Chi


Ćwiczenia Dla Seniorów


Ćwiczenia Dla Kobiet w Ciąży


Ćwiczenia Dla Otyłych


Ćwiczenia Wzmacniające


Ćwiczenia Na Szpagat


Ćwiczenia Relaksacyjne


Reklamy

Ćwiczenia dla kobiet : Ćwiczenia wytrzymałościowe i wzmacniające dla kobiet
Napisał Instruktor dn. 2009-08-05 22:10:00 (7540 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia dla kobiet

Ćwiczenia wzmacniające wzmacniają i wysmuklają mięśnie. Dostępne są wersje dla początkujących i dla zaawansowanych. Zajęcia prowadzone są przy muzyce, z wykorzystaniem różnorakich przyborów typu: ciężarki, hantle, gumy, stepy.

Ćwiczenia wzmacniające wzmacniają i wysmuklają mięśnie. Dostępne są wersje dla początkujących i dla zaawansowanych. Zajęcia prowadzone są przy muzyce, z wykorzystaniem różnorakich przyborów typu: ciężarki, hantle, gumy, stepy.

Należą do nich:

- ABF, ABS, ABT, BBC - cokolwiek kryje się pod tymi skrótami, to każda z grup tych ćwiczeń wzmacnia i ujędrnia ramiona, brzuch, pośladki, uda, z naciskiem na dolne partie ciała. W czasie zajęć należy zwracać uwagę na poprawność i technikę wykonywania poszczególnych ćwiczeń oraz zachowanie właściwej pozycji.

- BODY SCULPT, BODY TONNING, BODY SHAPE - to treningi wzmacniające harmonijnie wszystkie partie ciała. Głównym celem tych zajęć jest poprawa wytrzymałości organizmu, zwiększenie siły, jędrności i elastyczności mięśni i redukcja tkanki mięśniowej. Ćwiczenia te nie wymagają dużej koordynacji ruchowej, więc nadają się dla osób początkujących.

Zajęcia wytrzymałościowe, zwane są też cardio, gdyż - oprócz kondycji fizycznej - są nastawione na poprawę pracy serca i całego układu krążenia. Określane są także mianem aerobowych, gdyż wspomagają spalanie kalorii. Zajęcia polecane są dla zaawansowanych, ze względu na często skomplikowaną choreografię i tempo.


Należą do nich:

- HILO - to intensywne zajęcia o skomplikowanym układzie choreograficznym, łączące taniec z podskokami. Wstępem do nich jest zazwyczaj HILO INTRO, na których uczysz się samych kroków.


- SPINNING - to forma treningu z wykorzystaniem roweru stacjonarnego, której celem jest dotlenienie organizmu poprzez naukę świadomego oddychania w czasie ćwiczenia oraz poprawa krążenia i wydolności serca.


- STEP - zajęcia choreograficzne z użyciem jednego lub dwóch stopni o regulowanej wysokości, idealne dla tych, którzy lubią rytmiczny ruch. Ćwiczenia te mają na celu redukcję tkanki tłuszczowej i zwiększenie wytrzymałości organizmu. Pracują głównie mięśnie łydek, ud i pośladków.


- FAT BURNING (spalanie tłuszczu) - to coś dla osób lubiących tańczyć, bo są to zajęcia taneczne o mniej lub bardziej rozbudowanej choreografii. Atrakcyjność tych zajęć zależy w dużym stopniu od inwencji trenera. Ćwiczenia wykonywane w stałym tempie, dla uzyskania odpowiedniego poziomu tętna, by uzyskać optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Efektem jest podniesienie ogólnej kondycji fizycznej organizmu i polepszenie koordynacji ruchowej

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość -

Polecamy sklepy z suplementami diety, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy lub nabrać masy mięśniowej:



Inne artykuły
2014-01-14 13:35:16 - W zdrowym ciele zdrowy duch: odżywki białkowe
2013-11-18 13:29:15 - Wybór odpowiedniej odżywki dla sportowców
2013-06-26 00:37:55 - W rytmie Zumby!
2013-06-18 20:50:03 - Wiszący triceps - jak się go pozbyć?
2013-04-17 13:02:15 - Reumatoidalne zapalenie stawów
2013-02-21 00:06:48 - Rozstępy - problem do pokonania
2013-02-21 00:03:54 - Zdrowie pod stałą ochroną
2013-01-10 01:10:59 - Odżywki i ćwiczenia
2012-12-11 00:28:19 - Zadbaj o kondycję również zimą
2012-12-11 00:25:55 - Jak często biegać?
2012-11-27 14:20:00 - Poker - podstawowe zasady
2012-11-27 14:16:25 - Uprawiamy sport w domu
2012-11-17 20:48:21 - Profesjonalna dieta lub plan treningowy
2012-06-15 00:11:14 - 6 Weidera Na Odchudzanie
2012-04-03 13:21:20 - Czy jedzenie w nocy tuczy?




Ćwiczenia: Ćwiczenia odchudzające | Ćwiczenia na brzuch | Ćwiczenia rozciągające | Ćwiczenia na kręgosłup | Ćwiczenia Pilates | Ćwiczenia Fitness
Kulturystyka Forum kulturystyczne Kulturystyka