6 Weidera


膯wiczenia fizyczne, 膰wiczenia na brzuch - Najwi臋ksza baza 膰wicze艅
INDYWIDUALNA DIETA INDYWIDUALNY TRENING ATLAS ĆWICZEŃ FILMY ARTYKUŁY FORUM SKLEP KONTAKT



Reklamy

Wybierz kategori臋 artyku艂贸w

Zaloguj si臋...
Nazwa/nick:

Has艂o:

remember me

Zapomnia艂em has艂a

Zarejestruj si臋!

Reklama

Szukaj w serwisie

Zaawansowane szukanie

Reklamy

Plany treningowe i tabele

Polecam

Polecam strony

http://testosterone.pl
Reklamy


Trening biceps贸w Ronniego Colemana

Nades艂any przez Hades dnia 18.01.2006, 22:10:00 (20824 ods艂on) Wi臋cej wiadomo艣ci tego samego autora
Ka偶dy chyba widzia艂 bicepsy Ronniego Colemana, s膮 one po prostu ogromne. Przypominaj膮 kszta艂tem pi艂ki bejsbolowe. Jak sam Mr.Olympia m贸wi od dziecka mia艂 bzika na punkcie ramion. Jego sekretem jest to:




Ka偶dy chyba widzia艂 bicepsy Ronniego Colemana, s膮 one po prostu ogromne. Przypominaj膮 kszta艂tem pi艂ki bejsbolowe. Jak sam Mr.Olympia m贸wi od dziecka mia艂 bzika na punkcie ramion. Jego sekretem jest to: "aby mie膰 pot臋偶ne bicepsy nale偶y mie膰 bardzo mocne przyczepy mi臋艣niowe". Ronnie zaleca 膰wiczy膰 biceps raz lub dwa razy w tygodniu w po艂膮czeniu z plecami, poniewa偶 jak m贸wi tylko wtedy s膮 one gotowe na prawdziwy trening. Wi臋kszo艣膰 膰wicze膮 plec贸w opiera si臋 na bicepsach co powoduje i偶 wykonuj膮 one prac臋 i s膮 dzi臋ki temu przygotowane na trening. Ronnie Coleman podkre艣la r贸wnie偶 , aby nie przyzwyczaja膰 mi臋艣ni ramion do danych 膰wicze膮, nale偶 je trzyma膰 w niepewno艣ci przed ka偶dym treningiem (tzn. trzeba ca艂y czas zmienia膰 膰wiczenia lub ich kolejno艣膰 aby wykorzysta膰 do maksimum ka偶dy trening). Jest on r贸wnie偶 zwolennikiem wykonywania izolowanych 膰wicze膮 na bicepsy, poniewa偶 uwa偶a 偶e tylko podczas takich ruch贸w mo偶na je utrzyma膰 w ci膮g艂ym napi臋ciu.

Pierwsze 膰wiczenie jest to modlitewnik ze sztang膮 艂aman膮. Zaleca on ten typ sztangi , poniewa偶 zmniejsza ona napr臋偶enia w 艣ci臋gnach nadgarstk贸w i biceps贸w. Nale偶y pami臋ta膰 zawsze o serii rozgrzewkowej kt贸r膮 wykonujemy ma艂ym obci膮偶eniem (oko艂o 20 ruch贸w), ma ona na celu wpompowanie krwi do mi臋艣ni . Elementem tego 膰wiczenia na kt贸ry najbardziej zwraca uwag臋 Ronni jest faza negatywna ruchu . Podczas gdy gryf opuszczamy a偶 do wyprostu r膮k , nale偶y skoncentrowa膰 si臋 na napinaniu biceps贸w. Zwraca on te偶 uwag臋 na zablokowanie nadgarstk贸w , aby przedramiona nie d藕wiga艂y ci臋偶aru zamiast biceps贸w.

Drugim 膰wiczeniem jest uginanie przedramion na 艂awce sko艣nej ze sztangielkami. Wi臋kszo艣膰 z nas robi to 膰wiczenie naprzemiennie, jednak Ronni zaleca robienie r贸wnocze艣nie ruchu obiema r臋koma. Zwi臋ksza to intensywno艣膰 膰wiczenia jak te偶 eliminuje skr臋ty dolnych partii grzbietu. Aby maksymalnie wyizolowa膰 bicepsy nale偶y oprze膰 ca艂e plecy wraz z g艂ow膮 o 艂awk臋. Ronni wykonuj膮c to 膰wiczenie nie prostuje r膮k do ko膮ca podczas fazy negatywnej (dochodzi jedynie do momentu w kt贸rym jego 艂okcie s膮 nachylone pod k膮tem oko艂o70 stopni). Dzi臋ki temu jest utrzymywane sta艂e napi臋cie w bicepsach.

Trzecim 膰wiczeniem jest uginanie przedramion na wyci膮gu. Mr. Olimpia podkre艣la tutaj zalety wyci膮g贸w czyli maksymalne wykorzystanie fazy negatywnej ruchu. S膮dzi on te偶, 偶e wyci膮g jest niezb臋dnym 膰wiczeniem do pobudzenia biceps贸w do wzrostu, poniewa偶 bloczki daj膮 bli偶szy kontakt my艣lowo-mi臋艣niowy. Ruch uginania powinien by膰 wykonywany bardzo powoli. W szczytowym punkcie gdy dr膮偶ek b臋dzie na wysoko艣ci mostka klatki piersiowej trzeba napi膮膰 jeszcze mocniej mi臋艣nie. P贸藕niej bardzo powolnym ruchem opuszcza膰 dr膮偶ek. Sekretem jest tutaj, zachowanie intensywno艣ci 膰wiczenia w ka偶dej serii i w ka偶dym powt贸rzeniu.

Ostatnim czwartym 膰wiczeniem jest uginanie przedramion w podporze o kolano. Jest to 膰wiczenie kt贸re nadaje strzelisto艣ci bicepsom. I stosowane na ko膮cu treningu znakomicie dopompuje twoje mi臋艣nie. Ronnie zaleca opiera膰 艂okie膰 o wewn臋trzn膮 stron臋 uda, dla uzyskania pe艂nego skurczu mi臋艣nia podczas unoszenia sztangielki.

Trening Ronniego Colemana:

Uginanie przedramion ze sztang膮 艂aman膮 na modlitewniku 4 8-10
Uginanie przedramion ze sztangielkami w skosie 3 8-10
Uginanie przedramion na wyci膮gu 3 8-10
Uginanie przedramion ze sztangielk膮 w podporze o udo 3 10-12



www.bodybuilding.pl
Ocena: 10.00 (1 g艂os) - Oce艅 t臋 wiadomo艣膰 -

 
Komentarze s膮 w艂asno艣ci膮 ich autor贸w. Nie ponosimy odpowiedzialno艣ci za ich tre艣膰.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze s膮 zatwierdzane.
Tytu艂*
Nazwa*
Email*
Witryna WWW*
Wiadomo艣膰*
Kod potwierdzenia*
3 + 7 = ?  
Wpisz wynik wyra偶enia
Mo偶esz spr贸bowa膰 tylko: 10 razy



© Cwiczenia.com.pl 2009-2014 膯wiczenia fizyczne, na mi臋艣nie brzucha, rozci膮gaj膮ce, odchudzaj膮ce, Pilates, fitness. Diety na mas臋, rze藕b臋, trening si艂owy.