user pass
Cwiczenia.com.pl - Ćwiczenia Mięśnie Kulturystyka Fitness Dieta
STRONA GŁÓWNA ATLAS ĆWICZEŃ FILMY GALERIE ARTYKUŁY FORUM REKLAMA SKLEP KONTAKT




Reklamy

Odżywki
Aerobiczna 6 Weidera
Odchudzanie tabletki
Sklep sportowy
Sprzęt do siłowni
ksylitol
odżywki
manto
sklep z odżywkami
kulturystyka

Wybierz Ćwiczenia


Ćwiczenia Na Płaski Brzuch


Ćwiczenia Dla Kobiet


Ćwiczenia Dla Każdego


Ćwiczenia Odchudzające


Ćwiczenia Rozciągające


Ćwiczenia Na Kręgosłup


Ćwiczenia Pilates


Ćwiczenia Kulturystyczne


Ćwiczenia Fitness


Ćwiczenia z Piłką


Ćwiczenia Na Pośladki


Ćwiczenia Tai Chi


Ćwiczenia Dla Seniorów


Ćwiczenia Dla Kobiet w Ciąży


Ćwiczenia Dla Otyłych


Ćwiczenia Wzmacniające


Ćwiczenia Na Szpagat


Ćwiczenia Relaksacyjne


Reklamy

Ćwiczenia na płaski brzuch : Zestaw 4 ćwiczeń na mięśnie brzucha
Napisał Cwiczenia dn. 2009-07-20 14:02:16 (90094 odsłon) Więcej wiadomości tego samego autora
Ćwiczenia na płaski brzuch

Przed ćwiczeniami na dolne partie ciała zrób 15-minutową rozgrzewkę (marsz, bieg, wypady, przysiady, skłony, jazda na rowerze stacjonarnym, wymachy rąk i nóg, podskoki), a po gimnastyce 10-minutowe rozciąganie lub wyciszenie.

Ćwicz trzy razy w tygodniu każdą partię ciała. Po dwóch tygodniach spróbuj wykonać 8 powtórzeń więcej.

Ćwiczenie 1
Leżąc na plecach złącz kolana i przenieś je na lewą stronę, dłonie oprzyj z tyłu głowy. Starając się mieć złączone nogi unieś do góry głowę z barkami. Powtórz 10 razy i zmień stronę. Ćwiczenie powtórz dwa razy na każdą stronę.

Ćwiczenie 2
Leżąc na plecach ręce połóż wzdłuż tułowia, a nogi unieś wysoko do góry. Wykonaj 20 razy pionowe nożyce. Odpocznij i powtórz jeszcze raz to samo.

Ćwiczenie 3
Leżąc na prawym boku oprzyj się na łokciu, a lewą dłoń umieść przed sobą. Mając wciągnięty brzuch i robiąc wydech unieś złączone nogi do góry (nie szarp). Powtórz 10 razy i zmień stronę. Całość powtórz dwukrotnie.

Ćwiczenie 4
Leżąc na plecach rozstaw szeroko nogi, stopy oprzyj o podłogę, ręce połóż za głowę. Mając wciągnięty brzuch usiądź prostując plecy, a ręce kieruj do przodu. Powtórz 8 razy, a po krótkiej przerwie spróbuj 10 razy.

Pamiętaj, że rozgrzewka i rozciąganie są tak samo ważne jak trening modelujący! Nie ćwicz od razu po jedzeniu, ale około 1,5 godziny po posiłku. Po zakończeniu konkretnej sesji uzupełnij płyny (woda niegazowana, odżywki regeneracyjne) i bądź z siebie dumna.

Tekst i układ ćwiczeń: Berta Strycharska-Gać, trenerka
Wykonanie ćwiczeń: Emilia, puszysta modelka ?Super Linii", foto: Dariusz Żurek


Źródło: Super linia, nr 02/2007

Zobacz nasz Atlas Ćwiczeń na mięśnie brzucha - Zdjęcia i opisy ponad 30 ćwiczeń - Zapraszamy

Ocena: 0.00 (0 głosów) - Oceń tę wiadomość -

Polecamy sklepy z suplementami diety, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy lub nabrać masy mięśniowej:



Inne artykuły
2014-01-14 13:35:16 - W zdrowym ciele zdrowy duch: odżywki białkowe
2013-11-18 13:29:15 - Wybór odpowiedniej odżywki dla sportowców
2013-06-26 00:37:55 - W rytmie Zumby!
2013-06-18 20:50:03 - Wiszący triceps - jak się go pozbyć?
2013-04-17 13:02:15 - Reumatoidalne zapalenie stawów
2013-02-21 00:06:48 - Rozstępy - problem do pokonania
2013-02-21 00:03:54 - Zdrowie pod stałą ochroną
2013-01-10 01:10:59 - Odżywki i ćwiczenia
2012-12-11 00:28:19 - Zadbaj o kondycję również zimą
2012-12-11 00:25:55 - Jak często biegać?
2012-11-27 14:20:00 - Poker - podstawowe zasady
2012-11-27 14:16:25 - Uprawiamy sport w domu
2012-11-17 20:48:21 - Profesjonalna dieta lub plan treningowy
2012-06-15 00:11:14 - 6 Weidera Na Odchudzanie
2012-04-03 13:21:20 - Czy jedzenie w nocy tuczy?




Ćwiczenia: Ćwiczenia odchudzające | Ćwiczenia na brzuch | Ćwiczenia rozciągające | Ćwiczenia na kręgosłup | Ćwiczenia Pilates | Ćwiczenia Fitness
Kulturystyka Forum kulturystyczne Kulturystyka